Играчите на Блекбърн ще бъдат без рекламно лого на екипите си
Н. Гавазов
Блекбърн Роувърс се отказа да носи през новия сезон рекламно лого на фланелките си, заменяйки го с такова на благотворителната организация на принца на Уелс Prince's Trust, чиято цел е събиране на средства за младежки инициативи. Както е известно, преди три години началото на подобен прецедент в Англия приложи Астън Вила, където в продължение на две години на екипите бе разположена емблемата на местен приют за деца от бедни семейства.
До тази стъпка на ръководството се стигна, след като по-рано през лятото изтече договора с компанията Crown Paints и по време на азиатското турне, играчите на Роувърс носеха на гърдите си логото на собствениците на клуба - индийската компания Venky's.
„С пожертването на комерсиални изгоди, ние искаме да покажем на всички, че най-хубавото нещо на този свят е проявата на милосърдие и човещина, а хората да осъзнаят колко е важно да се занимават с благотворителна дейност", заяви директорът по рекламата на „Иууд Парк" Саимън Уйлямс.
Сподели