Юнайтед обяви за сключването на две нови търговски сделки


Н. Гавазов

Юнайтед обяви за сключването на две нови търговски сделки

Манчестър Юнайтед обяви днес сключването на две нови доходоносни търговски сделки, едната от които с логистичната компания DHL, която ще бъде рекламирана на тренировъчните екипи на футболистите, което прави рекордьорът по титли в Англия, първият английски клуб, който подписва подобен договор. Въпреки, че този ход може да бъде интерпретиран като конфликтен на контракта на клуба с Aon, американският финансов гигант е бил наясно от самото начало на преговорите с DHL, чиято търговска марка ще бъде носена по време на тренировките на тима, които са извън участието на тима в европейските турнири.

Юнайтед се ограничи да потвърди само факта, че е сключил четиригодишен договор, но Press Association Sport съобщи, че сделката е за 65 милиона долара (40 милиона паунда), което означава, че ще бъде пресечена границата от 100 милиона паунда годишни приходи от комерсиална дейност.

Клубът също така съобщи, за сключване на договор с водещата виетнамска телекомуникационна компания Beeline, която ще разпространява информация за Юнайтед във Виетнам, Камбоджа и Лаос. Само във Виетнам привържениците на английският шампион са около 16 милиона човека, което прави сделката изгодна и за двете страни.

„Юнайтед винаги е бил в първите редици не само на футболния терен, но и извън него и договорите с нашите нови партньори е поредното доказателство за това. Прекрасно знаем колко много фенове имаме в тази част на света и този контракт ще ни помогне да поддържаме постоянна връзка с тях", заяви Сър Алекс след сключването на сделките.

 

  Сподели
75