Челси може да смени спонсора си с Turkish Airlines
Н. Гавазов
Челси може да смени спонсора си Samsung с Turkish Airlines, съобщава британската преса. Турският превозвач е четвъртата най-голяма авиокомпания в Европа и от достатъчно дълго време си сътрудничи с Барселона, Манчестър Юнайтед, националният отбор на Турция, а също така персонално и със звездата Лионел Меси.
Samsung е спонсор на Челси от 2005 година, когато тогавашният спортен изпълнителен директор на лондончани Питър Кениън произнесе фразата, че клубът ще оцвети целия свят в син цвят.
В края на 2012/13, дочаквайки победа на Челси в Шампионска лига, компанията Samsung се възползва от правото си за автоматично продължаване на договора, но сега лондончани настояват за о-изгодна сделка, отколкото 18-те милиона паунда на година, които плаща южнокорейският електронен гигант.
Трябва да отбележим, че заради скромната си популярност в глобален мащаб, Челси не може да разчита на такива контракти, които подписват със своите спонсори Манчестър Юнайтед, Арсенал и Ливърпул. Например, през лятото на миналата година технически спонсор на "сините" стана Adidas - десетгодишното съглашение е на стойност 300 милиона паунда, докато в същото време "червените дяволи" получават от Adidas по 50 милиона паунда ежегодно.
Сподели
Новите модели на SAMSUNG се проваляли , а пък самата компания била финансирана от правитеството .
Извинявай 112 , мисля, че е по добре да не добавям коментар на това.
От 17 години ползвам различни продукти на SAMSUNG , първия си тв- CRT разбира се ,съм го подарил на едно заведение , където той работи почти денонощно и не са му мръднали цветовете-работи все едно сега излиза от магазина. Но и към новите им продукти също нямам забележки, а ползвам много от тях.
Навремето заради изключително краткият и смехотворен престой на Дос Сантос в Барса, също се забелязваше краткотрайно завишен интерес към техни артикули.
Не е важо колко артикули и в колко магазина има, а колко от тях са купени реално, щото от дтоене в магазин оборот не се прави, освен като изтече сезона и старата колекция да се пусне на половин цена.
Азиатският пазар колкото е необятен, толкова е и невъзможно да бъде отчетен коректно, поради огромният дял на свръхпризводство и продажба на нелицензирани артикули, които по никакъв начин не дават постъпления в хазната на съответният клуб.
Най - достоверни биха били финансовите отчети на клубовете за това къде, колко и какво са продали.
А в континентална Европа няма спортен магазин в който да няма продукти на Челси , да не говорим , че има дори и в супермаркети и бензиностанции .
Не вярвам, че авиопревозвач №4 в Европа ще може да изкуши Челси с по добри финансови условия. Нито пък на това , че производител №1 на електроника в света ще се откаже с охота от партьорството си с Челси.Напротив-очаквам да подпишат нов догор, естествено ,с много по добри параметри за Челси.
Just google it :wink:
А договора на МЮ с ADIDAS има една странна клауза -при 2 неучастия в ШЛ или в ЕКТ, да не излъжа космическата сума спада с 2/3