Ман Юнайтед изпусна сделка за 230 млн. заради феновете


Н. Гавазов

Ман Юнайтед изпусна сделка за 230 млн. заради феновете

Манчестър Юнайтед пропусна да сключи нова спонсорска сделка на стойност над 230 милиона евро.

Марката Myprotein, принадлежащ на  The Hut Group трябваше да се появи на тренировъчния комплект на Манчестър Юнайтед и да замени логото на AON, който е спонсор на тренировъчния център на клуба в Карингтън.  

Анонимна група фенове на Юнайтед стартира онлайн кампания за бойкот на основните партньори на клуба, включително adidas, TAG Heuer и Cadbury. THG изрази загриженост относно протеста на фенове срещу собствениците на клуба семейство Глейзър. Според The ​​Guardian, компанията е била готова да бъде спонсор на клуба в течение на 10 години. Сега това няма да се случи.

Споразумението с AON изтича на 30 юни, което означава, че може да е трудно за Манчестър Юнайтед да сключи нова сделка, подобна на тази, предложена от THG.

  Сподели
128