Юнайтед открива мрежа от развлекателни центрове в Китай
Н. Гавазов
Продължавайки своята експанзия на азиатския пазар, Манчестър Юнайтед ще открие мрежа от развлекателни центрове в Китай до края на 2020 година.
Независимо от силната връзка между "червените дяволи" и Северна Америка, Азия също е стратегически важно направление за клуба от "Олд Трафорд". Само в Китай Юнайтед има около 100 милиона свои фенове, което прави клуба лидер по популярност в Поднебесната империя. За своите привържениците в страната Юнайтед ще отвори специализирани развлекателни центрове, в които ще бъдат излъчвани мачовете на отбора.
Тези развлекателни центрове ще бъдат допълнени от магазини с принадлежности, ресторанти и други тематични дейности. Първите три обекта на Юнайтед ще бъдат отворени в Пекин, Шанхай и Шенян.
"За първи път посетихме Китай през 1975 г. и сме горди да видим, че през годините нашата маса от фенове се разрасна, както и се увеличи страстта към Юатед. Новата концепция ще позволи на феновете да бъдат по-близо до клуба, който обичат", заяви управляващия директор на Юнайтед Ричард Арнолд.
Сподели