Мондиал 2018 си намери първия споснор


Н. Гавазов

Мондиал 2018 си намери първия споснор

Световното първенство по футбол през 2018 година си намери първият спонсор, съобщава новината официалният сайт на ФИФА. Според информацията, това е пивоварния концерн Anheuser-Busch InBev (BUD), който във вторник продължи своя контракт с ФИФА и по такъв начин BUD ще бъде официалната марка бира по време на Мондиал 2018 в Русия и Мондиал 2022 в Катар. Според условията на договора, Anheuser-Busch InBev получава международните спонсорски права на всички Световни първенства по футбол, както и по време на турнира за Купата на Конфедерациите.

Флагманската марка на BUD - Budweiser спонсорира Световната футболна централа и Световните футболни първенства от 1986 година и това е девети пореден контракт между двете страни. От официалният сайт на ФИФА стана ясно, че след Мондиал 2014 няма да бъдат подписвани договори с други компании, което предоставя на BUD изключителни права в това отношение.

„Ние се радваме да продължим нашето дългогодишно сътрудничество с компанията Anheuser-Busch InBev. От 1986 година, когато Anheuser-Busch InBev се присъедини към спонсорското общество на ФИФА, марката BUD играе важна роля в популяризирането на футбола по света и ефективно ни поддържа в стремежа да направим този спорт още по-достъпен", се казва в изявление на ФИФА.

 

  Сподели
93