Японец трябва да донесе на Леверкузен милиони от реклама


А. Павлов

Японец трябва да донесе на Леверкузен милиони от реклама

Бундеслигата търси нови пазари за своя много качествен продукт. Преди всичко пазарът в Азия е изключително привлекателен за клубовете от немския елит. Един от членовете на Бундеслигата, Байер Леверкузен, има големи планове за пазара на рекламата в Далечния Изток, като централна роля в офанзивата на азиатския пазар ще изпълнява полузащитникът на "заводския отбор" Хаджиме Хосогай. Японският национал трябва да донесе на леверкузенци милиони от реклама.

"Горд съм да бъда първият японец в Байер Леверкузен", обяви Хосогай. Затова "Байер Джапан" вече подаде запитване към клуба как Хосогай може да бъде включен в маркетингови кампании.

"С "Байер Джапан" се намираме в стадий на преговори", потвърди директорът по комуникацията в Байер Леверкузен Майнолф Шпринк.

Междувременно "аспирините" вече са запланували да проведат в Азия рекламно турне, съчетано с турнир. В тази връзка Шпринк допълни следното: "Освен това за големите японски общности в Дюселдорф със сигурност е интересно, когато един от техните сънародници играе в Бундеслигата близо до техния дом (б.а. - разстоянието между Дюселдорф и Леверкузен е само 26 километра)."

Така от следващата година Байер Леверкузен възнамерява да продуцира свой телевизионен канал в Япония и Китай.

На източната трибуна на "БайАрена" вече бяха монтирани позиции за телевизионни камери, които могат да заснемат домакинските срещи на леверкузенци. Предимството в случая е, че на рекламните пана пред главната трибуна могат да бъдат изписани имената на азиатски марки.

  Сподели
100