Японец трябва да донесе на Леверкузен милиони от реклама
А. Павлов
Бундеслигата търси нови пазари за своя много качествен продукт. Преди всичко пазарът в Азия е изключително привлекателен за клубовете от немския елит. Един от членовете на Бундеслигата, Байер Леверкузен, има големи планове за пазара на рекламата в Далечния Изток, като централна роля в офанзивата на азиатския пазар ще изпълнява полузащитникът на "заводския отбор" Хаджиме Хосогай. Японският национал трябва да донесе на леверкузенци милиони от реклама.
"Горд съм да бъда първият японец в Байер Леверкузен", обяви Хосогай. Затова "Байер Джапан" вече подаде запитване към клуба как Хосогай може да бъде включен в маркетингови кампании.
"С "Байер Джапан" се намираме в стадий на преговори", потвърди директорът по комуникацията в Байер Леверкузен Майнолф Шпринк.
Междувременно "аспирините" вече са запланували да проведат в Азия рекламно турне, съчетано с турнир. В тази връзка Шпринк допълни следното: "Освен това за големите японски общности в Дюселдорф със сигурност е интересно, когато един от техните сънародници играе в Бундеслигата близо до техния дом (б.а. - разстоянието между Дюселдорф и Леверкузен е само 26 километра)."
Така от следващата година Байер Леверкузен възнамерява да продуцира свой телевизионен канал в Япония и Китай.
На източната трибуна на "БайАрена" вече бяха монтирани позиции за телевизионни камери, които могат да заснемат домакинските срещи на леверкузенци. Предимството в случая е, че на рекламните пана пред главната трибуна могат да бъдат изписани имената на азиатски марки.