Стойността на марката "Ливърпул" надмина 1 млрд. паунда


Н. Гавазов

Стойността на марката

Марката "Ливърпул" пресече границата от 1 млрд. паунда, което се случва за първи път, откакто се води статистика.

През сезон 2018/19, "червените"  се биха до последно за титлата във Висшата лига и за втора поредна година достигнаха до финала на Шампионската лига, който ще играят на 1 юни.

Благодарение на успехите  си на терена и извън него, клубът от  Мърсисайд успя да увеличи стойността на своя бренд с цели 20% - до 1,02 млрд. паунда, както се вижда от новия доклад на  одиторската компания Brand Finance.

Сега "Ливърпул" е шестата  най-скъпа футболна марка  в света. Реал Мадрид (1.42 млрд. паунда), Манчестър Юнайтед (1.27 млрд. паунда), Барселона (1.2 млрд. паунда), Байерн (1.13 млрд. паунда) и Манчестър Сити (1.08 млрд. паунда).

  Сподели
427