Барселона продаде името на стадиона си на Spotify до 2034 г.


Н. Гавазов

Барселона продаде името на стадиона си на Spotify до 2034 г.

Испанският клуб Барселона обяви на уебсайта си подписването на ново спонсорско споразумение с най-популярната в света услуга за стрийминг на музика Spotify до 2030 г. Компанията ще запази правата за именуване на стадиони до 2034 г.

"И Барселона, ​​и Spotify са глобални марки със стотици милиони фенове по целия свят. Това партньорство им позволява да разширят присъствието си на стратегически пазари и да създадат синергии с международния си обхват, привличайки нова аудитория и засилвайки глобалните си перспективи.

От началото на партньорството между ФК Барселона и Spotify през 2022 г. бяха създадени множество запомнящи се моменти и събития – както за фенове, така и за музиканти – които надхвърлиха спортното спонсорство и направиха връзката между футбола и музиката видима по целия свят“, се казва в изявлението.

  Сподели
165