Левски се цели в над 20 000 карти


FUTBOL-TV

Левски се цели в над 20 000 карти

На пресконференцията с ръководството на Левски бяха представени и новите партньори на клуба - платформите My World и New Pay. Компаниите осигуряват много удобства и улеснения при пазаруването на привържениците на клуба.

Цветомила Матеева от името на My World обяви, че това е международно компания, която е представена в 55 държави във всички континенти. Тя обяви интересния проект с Левски и благодари на ръководството на клуба за партньорството. "Сините" фенове ще могат да си направят лесно профил в компанията и да пазаруват с отстъпки при пазаруване на всякакви продукти по целия свят. Същественото е, че те ще спестяват пари, които ще отиват в касата на клуба и по този начин ще му помагат финансово. 

Владислав Ангелов от New Pay също благодари за съвместната работа с клуба и обяви, че предлагат иновативни методи за плащане. Компанията дава три пакета на желаещите - до 400 лева разсрочено плащане за 30 дни без оскъпяване, до 1000 лева, които се разсрочват на четири вноски, и до 2000 лева, които се разсрочват за 6 месеца.

Маркетинговият директор на Левски Пламен Петров обяви, че е убеден, че клубът ще си върне над 20 000 притежатели на членски карти, колкото са били през първата кампания, след като през миналата година са паднали до малко над 12 000. Приходите от продажбата им са над 700 000 лева.

Запазват се бронзовата, сребърната, златната, платинената и диамантената членски карти, които гарантират редица отстъпки, облекчения и услуги. Поради счетоводни причини се променя само стойността на семейната карта, която вече струва 199 лева, като притежателите й ще я получат след 1 януари 2023 години.  

  Сподели
466