Тартор на Сектор Б се оказа прав: Ще спасяват Левски с ароматизатор - борче


FUTBOL-TV

Тартор на Сектор Б се оказа прав: Ще спасяват Левски с ароматизатор - борче

Компанията–производител на ароматизатори за автомобили "Макс Фреш Еър“ ООД е поредният рекламен партньор на ПФК Левски. Клубът подписа договор за реклама, който ще влезе в сила още от следващия домакински мач срещу Ботев Враца в събота, 3 октомври от 20:15 часа на стадион "Виваком Арена - Георги Аспарухов“. Новината съобщиха от пресслужбата на "сините". Ето какво пишат те: 

"Като допълнение към това партньорство, Левски получава възможността да предложи на своите привърженици ароматизатори за автомобили във формата на легендарното "Л“ с уникални аромати, както и в специално брандирана опаковка. От всеки продаден ароматизатор в касата на Левски ще влиза по един лев.

Ръководството на "ПФК Левски“ благодари на "Макс Фреш Еър“ за възможността да предложи на пазара този продукт, както и за проявения интерес към реклама на стадиона на любимия клуб".

Припомняме, че в края на юли тарторът на Сектор Б Любомир Костадинов-Младежа не скри разочарованието си от това, че ще спасяват тима с "ароматизатор - борче". Младежа заяви, че това е несериозно, а след това последваха нападки към силните фигури в ръководството като Тити Папазов и Павел Колев.

  Сподели
208