Мондиал 2018 си намери първия споснор


Н. Гавазов

Световното първенство по футбол през 2018 година си намери първият спонсор, съобщава новината официалният сайт на ФИФА. Според информацията, това е пивоварния концерн Anheuser-Busch InBev (BUD), който във вторник продължи своя контракт с ФИФА и по такъв начин BUD ще бъде официалната марка бира по време на Мондиал 2018 в Русия и Мондиал 2022 в Катар. Според условията на договора, Anheuser-Busch InBev получава международните спонсорски права на всички Световни първенства по футбол, както и по време на турнира за Купата на Конфедерациите.

Флагманската марка на BUD - Budweiser спонсорира Световната футболна централа и Световните футболни първенства от 1986 година и това е девети пореден контракт между двете страни. От официалният сайт на ФИФА стана ясно, че след Мондиал 2014 няма да бъдат подписвани договори с други компании, което предоставя на BUD изключителни права в това отношение.

„Ние се радваме да продължим нашето дългогодишно сътрудничество с компанията Anheuser-Busch InBev. От 1986 година, когато Anheuser-Busch InBev се присъедини към спонсорското общество на ФИФА, марката BUD играе важна роля в популяризирането на футбола по света и ефективно ни поддържа в стремежа да направим този спорт още по-достъпен", се казва в изявление на ФИФА.

 

94