Стойността на марката "Ливърпул" надмина 1 млрд. паунда
Марката "Ливърпул" пресече границата от 1 млрд. паунда, което се случва за първи път, откакто се води статистика.
През сезон 2018/19, "червените" се биха до последно за титлата във Висшата лига и за втора поредна година достигнаха до финала на Шампионската лига, който ще играят на 1 юни.
Благодарение на успехите си на терена и извън него, клубът от Мърсисайд успя да увеличи стойността на своя бренд с цели 20% - до 1,02 млрд. паунда, както се вижда от новия доклад на одиторската компания Brand Finance.
Сега "Ливърпул" е шестата най-скъпа футболна марка в света. Реал Мадрид (1.42 млрд. паунда), Манчестър Юнайтед (1.27 млрд. паунда), Барселона (1.2 млрд. паунда), Байерн (1.13 млрд. паунда) и Манчестър Сити (1.08 млрд. паунда).
- Клоп за бъдещето на Салах: Това вече не е моя тема
- Сунес: Салах е най-егоистичният играч, който съм виждал
- Клоп: Ситуацията със Салах е разрешена
- Стана ясна първата възможна покупка на Слот в Ливърпул
- Бабел: На Клоп ще му омръзне да седи шест месеца
- Бабел: Бих искал да видя Клоп в Реал Мадрид
- Клоп може да се завърне в Борусия Дортмунд
- Ливърпул все още не е сключил сделка за своя документален филм
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]
В днешно време - статистики, класации и доклади.... бол. Не можеш да се оплачеш от липса на "информация"...