Adidas може да стане спонсор на Интер
Интер може да прекъсне 20-годишната си връзка с Nike, който за пръв път пусна екипи на клуба преди сезон 1998/1999, съобщи FC Inter News.
В момента Nike плаща на Интер по 10 милиона долара на сезон, значително малко в сравнение с повечето европейски грандове и най-важното - значително отстъпва на Ювентус, основният конкурент в Италия. Adidas плаща на "бианконерите" 51 милиона евро на сезон.
Според източника, Аdidas може да се заинтересува от спонсориране на Интер, тъй като единствената им връзка с атрактивния италиански пазар е Ювентус, след като компанията се раздели с Милан през миналото лято.
Генералният директор на Интер Джузепе Марота, който преди това работи на подобна длъжност в Ювентус, изигра ключова роля при сключването на договора с такава стойност на немския производител с Ювентус. Собствениците на Интер имат надежда, че Марота ще успее да направи това и за Интер.
- Президентът на Пърт: Условията на Пърт бяха неприемливи
- Милан и Ориги се разделиха
- Милан и Уест Хем се разбраха за Фюлкруг
- Арсенал се насочва към двама от Милан
- Ясно е какво е предизвикало напрежението между Конте и Алегри
- Рабио: Допускаме твърде много голове
- Алегри: Загубата е възможност да се изправим на крака
- Конте: Конкурентни сме, когато работим като отбор
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]