Юнайтед и роден мобилен оператор подписаха договор за сътрудничество
Ръководството на Манчестър Юнайтед и мобилният оператор GLOBUL подписаха днес договор за сътрудничество. Добрата новина за феновете на Юнайтед у нас е, че може да участват в най-различни игри на оператора и да спечелят награди на любимия тим, сред които дори - билет за мач на "Олд Трафорд". Припомняме, че GLOBUL спонсорира и родния ЦСКА, като дори логото на оператора стои на фланелките на "армейците".
Ето цялата публикация в официалния сайт на GLOBUL:
GLOBUL и най-успешният английски футболен клуб Манчестър Юнайтед подписаха тригодишен договор за сътрудничество, съобщиха днес на пресконференция в Манчестър изпълнителният директор на GLOBUL Харис Коцибос и търговският директор на клуба Ричард Арнолд.
Според споразумението, GLOBUL ще предложи на феновете на Манчестър Юнайтед в България достъп до ексклузивни новини, интервюта, специални предложения и друго съдържание чрез своята мобилна мрежа.
Освен това, GLOBUL и Манчестър Юнайтед съвместно ще разработят промоционален микросайт на български и английски език, специално разработен за българските привърженици на английския тим. Освен това, GLOBUL ще предложи на своите абонати различни промоции и наградни игри, чрез които феновете на Манчестър Юнайтед в България ще могат да спечелят билети за мачове на отбора на „Олд Трафорд“, оригинални сувенири на отбора и др.
От 8 февруари, GLOBUL ще предложи и своите специални абонаментни програми GLOBUL United, които освен включени минути, SMS, MMS и трафик за мобилен интернет, ще предложат и достъп до богато мобилно съдържание, свързано с Манчестър Юнайтед на цени от 12,90 лв. на месец. Клиентите на GLOBUL, които сключат своя договор за програма GLOBUL United до 22 февруари, ще могат да спечелят билет за мач на отбора.
Знаменитият мениджър на Манчестър Юнайтед, сър Алекс Фъргюсън, който също взе участие в пресконференцията, коментира:
„Щастлив съм да приветствам GLOBUL с добре дошли в Манчестър. Приветстваме всяка инициатива, чрез която можем да сближим още повече клуба с неговите фенове. Тепърва предстои да развиваме това ново сътрудничество.“
Търговският директор на Манчестър Юнайтед Ричард Арнолд заяви:
„Радваме се, че установихме това партньорство с GLOBUL – компания, която не само има добри традиции във футбола, но и споделя амбицията на нашия отбор да бъде винаги на върха. За нас това партньорство е изключително важно, тъй като GLOBUL e първият европейски мобилен оператор, с който Манчестър Юнайтед обединява усилията си. Благодарение на нарастващата клиентска на база на GLOBUL, ние ще имаме пряк контакт с част от нашите 53 милиона фена в Европа."
„GLOBUL от години подкрепя някои от водещите български футболни клубове и бе основен спонсор на националния отбор по футбол. Днес, ние сме щастливи да разширим своето присъствие в най-популярния спорт и да обединим сили с един от най-успешните клубове в света, Манчестър Юнайтед. Вярваме, че това партньорство ще позволи на GLOBUL да предложи на феновете на Юнайтед в България уникален достъп до най-новото, най-интересното и най-доброто от любимия им отбор навсякъде и по всяко време", коментира изпълнителният директор на GLOBUL Харис Коцибос.
Снимка: Официален сайт на Глобул
- Ювентус отхвърли Рашфорд
- Фостър: „Денят” на Рашфорд идва веднъж на 10 мача
- Ман Юнайтед желае да привлече брата на Джуд Белингам
- Роналдо: Бих решил проблемите на Ман Юнайтед, ако бях собственик
- Бруно ще пропусне един мач, а не два
- Аморим смята, че голът на Куня е нередовен
- Роналдо се надява, че Аморим ще бъде успешен в Ман Юнайтед
- Нюкасъл гони победа на Олд Трафорд
ЗА АВТОРА
Виктор Мухарски е роден на 27 ноември 1988 година в град София. Завършва Факултет по журналистика и масова комуникация на Софийски университет "Св. Климент Охридски". Работи като спортен журналист от 2007-а година. [...]