Тартор на Сектор Б се оказа прав: Ще спасяват Левски с ароматизатор - борче
Компанията–производител на ароматизатори за автомобили "Макс Фреш Еър“ ООД е поредният рекламен партньор на ПФК Левски. Клубът подписа договор за реклама, който ще влезе в сила още от следващия домакински мач срещу Ботев Враца в събота, 3 октомври от 20:15 часа на стадион "Виваком Арена - Георги Аспарухов“. Новината съобщиха от пресслужбата на "сините". Ето какво пишат те:
"Като допълнение към това партньорство, Левски получава възможността да предложи на своите привърженици ароматизатори за автомобили във формата на легендарното "Л“ с уникални аромати, както и в специално брандирана опаковка. От всеки продаден ароматизатор в касата на Левски ще влиза по един лев.
Ръководството на "ПФК Левски“ благодари на "Макс Фреш Еър“ за възможността да предложи на пазара този продукт, както и за проявения интерес към реклама на стадиона на любимия клуб".
Припомняме, че в края на юли тарторът на Сектор Б Любомир Костадинов-Младежа не скри разочарованието си от това, че ще спасяват тима с "ароматизатор - борче". Младежа заяви, че това е несериозно, а след това последваха нападки към силните фигури в ръководството като Тити Папазов и Павел Колев.
- Алдаир ще трябва да премине нови прегледи
- Готви се бартерна сделка между Славия и Левски
- Лъчо Танев похвали треньорите на ЦСКА и Левски
- В Испания: Веласкес впечатли Европа!
- Основният приоритет за Левски е трансфер на нападател
- Играч на Левски стана баща
- От Левски разпитвали за ас на Спартак Варна
- Трима от Левски вече си търсят нови отбори