Google може да вдигне цената за излъчване на мачове от Англия
Компанията Google може да стане конкуренция на BT и Sky, ако опитите за транслация на финалите в Лига Европа и Шампионска лига чрез YouTube се окажат успешни. Снощният мач между Ливърпул и Севиля бе безплатно излъчван от официалните канали на BT и YouTube за британските зрители. По аналогичен начин ще постъпи Google и с финала в Шампионска лига между Атлетико и Реал Мадрид.
Според запознати с кухнята на цифровия гигант, компанията провежда експеримент, който да установи, какъв е интересът на нейната аудитория към футбола. Ако резултатите са успешни, Google е готов да разшири своите апетити относно телевизионните права върху спортната част и да участва в следващия търг за транслация на мачовете от английската Висша лига.
Тази новина само може само да зарадва клубовете от Преимиършип - предполага се, че включването на Google в наддаването за мачове от Англия ще увеличи стойността на пакета за транслация с около 40% и респективно ще донесе още по-големи приходи за клубовете.
- Ираола: Слуховете за Семеньо не го промениха
- Франк: Още нямам титулярна постройка
- Емери: През лятото ни третираха най-лошо
- Бекъм: Пред Аморим има дълъг път
- Рио към Джерард: Загрявай за позицията на Слот
- Тери: Лийдс показа всичко, което не е наред в Челси
- Аморим защити позицията си за Мейну
- Келехер: Лесно реших да напусна Ливърпул
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]