Катарска компания може да стане спонсор на Ливърпул
Телекомуникационния гигант от Катар Ooredoo може да стане основен спонсор на Ливърпул и клубния стадион "Анфийлд". Към момента фланелките на мърсисайдци са украсени с марката на банка Standard Chartered. По тази сделка, която изтича след 18 месеца Ливърпул получава ежегодно по 20 милиона паунда.
Към момента клубът води преговори с Standard Chartered за нова сделка, с по-изгодни условия, но ако страните не постигнат компромис, ролята на титулярен спонсор може да бъде заета от Ooredoo, която неотдавна представи Лионел Меси като свой посланик.
"Нашата цел е да станем спонсор на голям английски клуб с история. Изискванията ни бяха насочени към Манчестър Юнайтед и Арсенал, но те имат дългосрочни спонсорски контракти. Това се отнася и за Манчестър Сити, поради това в момента Ливърпул е единственият достъпен за нас вариант", заяви представител на Ooredoo в интервю за спортния отдел на Al Jeezera, а новината бе съобщена в информационната емисия на френския канал на Eurosport.
"Ние искаме напълно да поддържаме клуба. Желаем да преименуваме стадиона - ако това е възможно, разбира се - и да поставим името си върху фланелките на клуба. Целта ни е да излезем на азиатския пазар, където популярността на Висшата лига е огромна", допълни представителят на Ooredoo.
- Ливърпул определи заместника на Трент, ако той напусне
- Стана ясен срокът на договора, който Салах желае
- Конате може да пропусне няколко мача заради контузия
- Кариус обмисля да прекрати кариерата си
- Ван Дайк отговори на въпрос за Реал Мадрид
- Ван Дайк: Ман Сити може да промени ситуацията
- Анчелоти: Биехме се добре
- Ман Сити ще се противопостави на уверен Ливърпул
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]
Гавраааааааааааа с.....труп.
Леко встрани от темата: преди години бях забелязал, че във т.нар. водещи БГ медии много трудно се описват мерни единици. Това тон, километър, миля, хектар е такава мъка за драскачите, наричащи се журналя, че сигурно херния получават от напъване да измътят що-годе правилна формулировка :lol: Та, сега и този с 500 млн за спонсорство. :lol: