Юнайтед обяви за сключването на две нови търговски сделки


Н. Гавазов

Манчестър Юнайтед обяви днес сключването на две нови доходоносни търговски сделки, едната от които с логистичната компания DHL, която ще бъде рекламирана на тренировъчните екипи на футболистите, което прави рекордьорът по титли в Англия, първият английски клуб, който подписва подобен договор. Въпреки, че този ход може да бъде интерпретиран като конфликтен на контракта на клуба с Aon, американският финансов гигант е бил наясно от самото начало на преговорите с DHL, чиято търговска марка ще бъде носена по време на тренировките на тима, които са извън участието на тима в европейските турнири.

Юнайтед се ограничи да потвърди само факта, че е сключил четиригодишен договор, но Press Association Sport съобщи, че сделката е за 65 милиона долара (40 милиона паунда), което означава, че ще бъде пресечена границата от 100 милиона паунда годишни приходи от комерсиална дейност.

Клубът също така съобщи, за сключване на договор с водещата виетнамска телекомуникационна компания Beeline, която ще разпространява информация за Юнайтед във Виетнам, Камбоджа и Лаос. Само във Виетнам привържениците на английският шампион са около 16 милиона човека, което прави сделката изгодна и за двете страни.

„Юнайтед винаги е бил в първите редици не само на футболния терен, но и извън него и договорите с нашите нови партньори е поредното доказателство за това. Прекрасно знаем колко много фенове имаме в тази част на света и този контракт ще ни помогне да поддържаме постоянна връзка с тях", заяви Сър Алекс след сключването на сделките.

 

76