Играчите на Блекбърн ще бъдат без рекламно лого на екипите си
Блекбърн Роувърс се отказа да носи през новия сезон рекламно лого на фланелките си, заменяйки го с такова на благотворителната организация на принца на Уелс Prince's Trust, чиято цел е събиране на средства за младежки инициативи. Както е известно, преди три години началото на подобен прецедент в Англия приложи Астън Вила, където в продължение на две години на екипите бе разположена емблемата на местен приют за деца от бедни семейства.
До тази стъпка на ръководството се стигна, след като по-рано през лятото изтече договора с компанията Crown Paints и по време на азиатското турне, играчите на Роувърс носеха на гърдите си логото на собствениците на клуба - индийската компания Venky's.
„С пожертването на комерсиални изгоди, ние искаме да покажем на всички, че най-хубавото нещо на този свят е проявата на милосърдие и човещина, а хората да осъзнаят колко е важно да се занимават с благотворителна дейност", заяви директорът по рекламата на „Иууд Парк" Саимън Уйлямс.
- Родри: Договорът с Ман Сити не ми е приоритет сега
- Ман Сити се надява на отговор от Субименди
- Ман Юнайтед и ПСЖ са готови да платят над 100 млн. за Кейн
- Уеб призна за дузпата на Уест Хем срещу Ман Юнайтед
- Суперкомпютър определи шансовете на отборите за титла във ВЛ
- Журналист говори за бъдещето на Гуардиола
- Родри: Надявам се, че Милитао ще бъде силен
- Станаха ясни първите инструкции на Аморим
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]