Ман Юнайтед изпусна сделка за 230 млн. заради феновете
Манчестър Юнайтед пропусна да сключи нова спонсорска сделка на стойност над 230 милиона евро.
Марката Myprotein, принадлежащ на The Hut Group трябваше да се появи на тренировъчния комплект на Манчестър Юнайтед и да замени логото на AON, който е спонсор на тренировъчния център на клуба в Карингтън.
Анонимна група фенове на Юнайтед стартира онлайн кампания за бойкот на основните партньори на клуба, включително adidas, TAG Heuer и Cadbury. THG изрази загриженост относно протеста на фенове срещу собствениците на клуба семейство Глейзър. Според The Guardian, компанията е била готова да бъде спонсор на клуба в течение на 10 години. Сега това няма да се случи.
Споразумението с AON изтича на 30 юни, което означава, че може да е трудно за Манчестър Юнайтед да сключи нова сделка, подобна на тази, предложена от THG.
- Бекъм: Пред Аморим има дълъг път
- Рио към Джерард: Загрявай за позицията на Слот
- Аморим защити позицията си за Мейну
- Скоулс посъветва Мейну да напусне
- Вълците могат да затруднят Ман Юнайтед
- Аморим: Това не е регрес
- Уест Хем почти обърна Ман Юнайтед
- Ман Юнайтед също се интересува от Семеньо
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]