Най-ценната фланелка - тази на Манчестър Юнайтед
Грандът от Висшата лига на Англия Манчестър Юнайтед е най-ценната и популярна търговска марка в спорта по целия свят, съобщава АР, след проучване изготвено от престижното списание Forbs. Списанието, което изготви своя списък в сряда, постави на върха „червените дяволи" с франчайз за 1, 84 милиарда долара.
Втори в списъка е клубът от Националната футболна лига Далас Каубойс с 1,65 милиарда долара.
Топ 10 се допълва в следният ред: Ню Йорк Янкис, Вашингтон Редскинс, Нова Англия Патриотс, Реал Мадрид, НюЙорк Джайънтс, Арсенал, Ню Йорк Джетс и Хюстън Тексанс.
- Бекъм: Пред Аморим има дълъг път
- Рио към Джерард: Загрявай за позицията на Слот
- Аморим защити позицията си за Мейну
- Скоулс посъветва Мейну да напусне
- Вълците могат да затруднят Ман Юнайтед
- Аморим: Това не е регрес
- Уест Хем почти обърна Ман Юнайтед
- Ман Юнайтед също се интересува от Семеньо
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]