Аdidas попадна в скандал заради реклама с модел
Аdidas се извини, след като стартира рекламна кампания, включваща ретро маратонки, базирани на модел, пуснат за първи път по време на трагичните Олимпийски игри в Мюнхен през 1972 г. По време на състезанието 11 израелски спортисти бяха взети за заложници и убити от палестинската терористична група "Черен септември".
"Признаваме, че са направени връзки с трагични исторически събития, въпреки че те са напълно неумишлени. Извиняваме се за всякакво безпокойство или причинено безпокойство“, заяви говорител на adidas.
За лице на кампанията бе избрана Бела Хадид, известен американски модел от палестински произход. Тя активно подкрепя Палестина в конфликта им с Израел.
След множество недоволни публикации от еврейските общности, adidas изтри всички публикации с участието на Хадид в социалните мрежи. В четвъртък, 18 юли, официални представители на държавата Израел изразиха недоволството си в официалния акаунт на X (бивш Twitter). Те осъдиха adidas, че избра Хадид за лице на кампанията.
Пропалестинските потребители реагираха негативно на извинението. Самата Бела Хадид и нейните представители не коментираха тази ситуация.
- Хелмут Марко говори за плановете на Ред Бул за Перес
- Верстапен: Усещам, че предстоят трудни уикенди
- Норис: Нямаме нужда от увереност, ние вече я имаме
- Циципас: Гърция и Игрите си пасват като хляб и масло
- Норис спечели квалификациите в Унгария
- НОК на Испания отговори на обвиненията в допинг система
- Перес коментира слуховете за уволнение
- Льоклер: Не виждам лошо в пристигането на Хамилтън
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]