Аdidas попадна в скандал заради реклама с модел
Аdidas се извини, след като стартира рекламна кампания, включваща ретро маратонки, базирани на модел, пуснат за първи път по време на трагичните Олимпийски игри в Мюнхен през 1972 г. По време на състезанието 11 израелски спортисти бяха взети за заложници и убити от палестинската терористична група "Черен септември".
"Признаваме, че са направени връзки с трагични исторически събития, въпреки че те са напълно неумишлени. Извиняваме се за всякакво безпокойство или причинено безпокойство“, заяви говорител на adidas.
За лице на кампанията бе избрана Бела Хадид, известен американски модел от палестински произход. Тя активно подкрепя Палестина в конфликта им с Израел.
След множество недоволни публикации от еврейските общности, adidas изтри всички публикации с участието на Хадид в социалните мрежи. В четвъртък, 18 юли, официални представители на държавата Израел изразиха недоволството си в официалния акаунт на X (бивш Twitter). Те осъдиха adidas, че избра Хадид за лице на кампанията.
Пропалестинските потребители реагираха негативно на извинението. Самата Бела Хадид и нейните представители не коментираха тази ситуация.
- Холифийлд: Усик, ти го направи отново!
- Брорсон влезе в Съвета на спортистите на WADA
- WBC отстрани Усик и Фюри за 36 дни
- Джиро д'Италия през 2025 г. ще стартира в Албания
- Новият шеф на испанския футбол призна на кой отбор е фен
- Фрамптън: Дюбоа постъпи неуважително, излизайки на ринга
- Резултати в НХЛ – 24 декември
- Резултати в НБА – 24 декември
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]