УЕФА се разделя с един от най-старите си партньори
УЕФА ще се раздели с един от най-старите си партньори - швейцарската компания ТИЙМ Маркетинг, за сметка на американската Релевънт Спортс, която ще бъде натоварена със задачата за глобална продажба на правата за Шампионската лига за периода 2027-2033 година.
УЕФА си партнира с ТИЙМ Маркетинг още от 1992 година, когато Купата на европейските шампиони се ребрандира в Шампионска лига.
Базираната в Ню Йорк Релевънт Спортс започна съвместна работа с УЕФА през 2022 година. Тогава европейската централа натовари компанията, чийто собственик е милиардерът Стивън Рос, собственик и на отбора по американски футбол Маями Долфинс, да сключи сделка за периода 2024-2027 година за продажбата на правата на европейските клубни турнири на северноамериканския пазар.
През този сезон трите турнира на УЕФА - Шампионската лига, Лига Европа и Лигата на конференциите, са генерирали приходи от реклами в размер на 4,4 милиарда евро.
От УЕФА посочиха, че в близките седмици се очаква официалното финализиране на сделката с Релевънт Спортс, част от която е и Европейската клубна асоциация.
- УЕФА е можела да изключи Барса от ШЛ
- Бепе Марота: Интер загуби от Ливърпул несправедливо
- Лаутаро: Съжаляваме, че несправедливостта съсипа всичко
- Алонсо обясни отсъствието на Мбапе срещу Ман Сити
- Мхитарян: Дузпата на Ливърпул е необяснима
- Капело: Вирц падна сам
- Холанд се доближи до Ван Нистелрой по брой голове в ШЛ
- Гуардиола: Можехме да се справим по-добре
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]