ФИФА рискува да остане без най-големите си спонсори
ФИФА рискува в близко време да загуби солидна част от своите доходи. Според съобщения в днешната немска преса, сътрудничеството си със Световната организация прекратява един от главните спонсори Emirates. Освен това, от 1 януари 2015 компанията Sony също ще прекрати партньорските си отношения с ФИФА.
В момента рейтинга на Световната футболна организация е много нисък заради все по-нарастващите подозрения за участие на ФИФА в различни корупционни схеми, включително и при избора на Катар за домакин на Мондиал 2022.
Така от първия ден на следващата година главните спонсори на ФИФА ще останат Adidas, Coca Cola, Visa и Hyndai/Kia. От първите две компании обаче намекнаха, че възнамеряват да преразгледат отношенията си с организацията, която Йозеф Блатер оглавява. Предполага се, че след публикуването на доклада за избора на Катар за домакин на Мондиал 2022, Adidas и Coca Cola също ще задействат процедурата за прекратяване на договорите си с ФИФА.
- Салфетка с първия договор на Меси бе продадена за почти €900 000
- Най-добрият защитник от Суперлигата бе заловен при опит да напусне Украйна
- Бордей, в който ще бъдат английски фенове, може да е пълен с шпиони
- Съпруга на безработен играч ще издържа семейството чрез TikTok
- 300 000 е началната цена на салфетката с първия договор на Меси
- Мис САЩ 2023 се отказа от титлата
- Играч от ВЛ е със зависимост от „райски газ”
- Диего Коста с приятели спаси около 100 човека
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]