Уличиха Роналдо в лъжа
Нападателят на Ан-Насър Кристиано Роналдо пусна марка минерална вода. Това съобщава изданието El Comidista.
В рекламата на новата напитка URSU9, която се произвежда в Испания, се казва, че тя е "повече от вода". Служителите на компанията увериха, че възнамеряват да подобрят качеството на живот на населението поради алкалния произход на водата от почвата и порестите скали, а продуктът е защитен и от химическо замърсяване.
Гастрономически сайтове обаче хванаха Кристиано Роналдо и продукта му в лъжа.
"Ползите за здравето, продавани от URSU9, спонсорираната от футболист марка вода, са повече от съмнителни: тя не е "антиоксидант“ и нейната алкалност е безполезна.
Освен това в рекламата се използват фалшиви изображения, а водата струва два пъти повече от подобните на пазара“, съобщава El Comidista.
Този портал разпозна марката URSU9 като разпространяваща невярно съдържание и потенциално подвеждаща потенциални купувачи.
Освен това подробният анализ на рН на напитката също разкрива лъжа. Максималните данни, получени в резултат на измерването, се оказаха няколко пъти по-малко от декларираните.
- Бен Уйат ще става татко
- Магуайър остана без шофьорска книжка
- Прокуратурата разглежда делото на футболист от ВЛ по обвинение в изнасилване
- Тъжна вест: Почина коментаторът Петър Василев - Петела
- Футболистът на ЦСКА за мъжа, който го намушка: Беше пиян и под влиянието на наркотици
- Германски шахматист почина на 76-гдишна възраст
- Джерард се готви за нова роля в живота си
- Намушкаха с нож футболист на ЦСКА, играчът е в "Пирогов"
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]