Пилотът на Сала не е имал лиценз
Отделът за разследване на произшествия публикува окончателен доклад за смъртта на нападателя на Кардиф Емилиано Сала.
Напомняме, че Сала почина на 21 януари миналата година, когато лек самолет с 59-годишния пилот Дейвид Иботсън и Емилиано на борда се разбиха над Ламанша, пътувайки от Нант до Кардиф.
Впоследствие тялото на Сала, за който Кардиф щеше да плати на Нант 15 милиона паунда, бе открито на дъното заедно с останките на самолета. Тялото на Иботсън така и не бе намерено.
Разследване, продължило повече от година, установи, че Иботсън няма лиценз за превоз на пътници, а неговият Piper Malibu не е подходящ за подобен вид полети.
Дори по пътя за Франция Иботсън е чул "хлопане" на борда на самолета си и е усетил дим, но все пак е решил да се върне във Великобритания с ценния пътник, очаквайки, че ще бъде добре заплатен за това. Разследването предполага, че на връщане пилотът е бил отровен от въглероден окис и е загубил контрол над самолета. Сала в този момент вече е бил в "дълбоко безсъзнание".
- Ана Иванович подаде молба за развод с Швайнщайгер
- Дзола: Вярвам, че Михайлов и Пенев ще се справят
- Директор на Атланта няма да се завърне в клуба, заради заболяване от рак
- Фенове на Левски даряват пари за Пенев
- Спас Делев стана баща на момче
- Стана ясна причината за хоспитализацията на Любо Пенев
- Неймар страдал от клаустрофобия
- Роналдо надхитри вратар с изкуствен интелект от 12-я опит
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]