Директор на Милан: Договорът с новия спонсор е по-изгоден със стария


Н. Гавазов

Комерсиалният директор на Милан Лоренцо Джирджети заяви, че контрактът с новия спонсор е по-изгоден от този с досегашния на Adidas.

"Клубът подписа икономически по-изгоден контракт с новия спонсор, в сравнение с действащия договор с Adidas. Взаимното желание за прекратяване на сътрудничеството се появи още по време на затварянето на сделката по продажбата на клуба. Контрактът с новия спонсор е за пет години и влиза в сила на 1 юли 2018 година. Това е много важна марка, подходяща за клуба, който е втори по количество спечелени Шампионски лиги. Съвсем скоро ще бъдат обявени всички детайли на съглашението. Единственото, което искам да кажа е, че нито едно издание не публикува правдиви цифри", заяви Джорджети.

 

134