Coca-Cola загуби 4 милиарда заради жеста на Роналдо
Жестът на нападателя на Ювентус и Португалия Кристиано Роналдо, който на една от пресконференциите на Европейското първенство 2020 призова за отказ от Coca-Cola и да се използва питейна вода, доведе до загубата на компанията Coca-Cola за около 4 милиарда долара, съобщава Exame.
Според източника, стойността на акциите на компанията, спонсорираща Евро 2020, падна на борсата с 1.6% само 30 минути, след като Роналдо се отказа от Coca-Cola. Цената на Coca-Cola спадна от 242 млрд. на 238 млрд. долара, а общите загуби възлизат на 4 млрд. долара.
Инцидентът се случи на 15 юни. Роналдо зае мястото си в пресцентъра, за да общува с журналисти. За рекламни цели пред него имаше две бутилки Coca-Cola. Кристиано премести газираната напитка от себе си, взе бутилка с обикновена вода, вдигна я и я размаха пред журналисти и камери. Снимките и видеоклиповете от този акт на португалеца набраха популярност в мрежата.
- Манчини: Срещу Испания ни бе най-трудно н а Евро 2020
- Арестуваха 11 човека заради расистки обиди
- Антъни Тейлър: Истинските герои са лекарите и Кяер
- Английските национали ще се жалват пред ФА
- Кутията на Пандора
- Шоу участвал на Евро 2020 със счупено ребро
- Манчини: Тази Италия ще бъде включена в книгите по история
- Италия, Португалия - разочарования и открития на Евро 2020
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]
Впрочем, нищо не се казва за акциите на производителя на водата, не видях марката й.
Отговорът на "отместените", ако се вярва на поместеното, е уклончив до степен на йезуитски, което също е очаквано - ако Роналдо не беше похвалил водата (повтарям, че не знам дали е волно или не), скандалът беше готов и гарантиран, но сега шумът ще е за 3 дни, както се казва.