Юнайтед подписа спонсорско съглашение с Google
Манчестър Юнайтед сключи партньорско съглашение за сътрудничество с компанията Google. Сделката стана факт седмица по-рано, но едва днес бе официално съобщена от английския клуб. Финансовата страна на съглашението не се разкрива, но е известно, че с помощта на технологиите на Google+, феновете на "червените дяволи" ще могат да се видят на рекламните дисплеи около терена на "Олд Трафорд".
Пробната акция ще се състои на 16 март, по време на срещата Манчестър Юнайтед - Ливърпул.
- 8 гола между Юнайтед и Борнемут в шоуто на сезона
- Холанд подобри постижение на Роналдо
- Гуардиола надмина постижение на Сър Алекс
- И Борнемут може да затрудни Юнайтед в Манчестър
- Нападател на Ман Юнайтед заинтересува Рома
- Аморим: Маунт е талантлив и работи усилено
- Аморим: Трябва да сме по-внимателни към детайлите
- Бруно с два гола и асистенция над Уулвс
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]