Манчестър Юнайтед - най-скъпата търговска марка в света
Независимо, че през изминалия сезон Манчестър Юнайтед остана без трофеи, от публикувания рейтинг на 50-те най-скъпи футболни марки в света става ясно, че както и през миналата година търговската марка „Манчестър Юнайтед" остава номер едно на планетата, а стойността и е оценена на 673 милиона евро.
Финалистът в Шампионска лига Байерн Мюнхен успя да изпревари Барселона и Реал Мадрид и вече се намира на второ място в класирането (617,9 млн.). Кралският клуб е трети (471,7 млн.), а каталунците са четвърти с 455,9 млн. евро.
Новият европейски шампион Челси е пети, Арсенал запази шестата си позиция от миналата година, а Борусия Дортмунд се придвижи с цели четири места и вече е на 11-то място.
- Бекъм: Пред Аморим има дълъг път
- Рио към Джерард: Загрявай за позицията на Слот
- Аморим защити позицията си за Мейну
- Скоулс посъветва Мейну да напусне
- Вълците могат да затруднят Ман Юнайтед
- Аморим: Това не е регрес
- Уест Хем почти обърна Ман Юнайтед
- Ман Юнайтед също се интересува от Семеньо
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]