Съдийският корпус призна за неправилно отменения гол на Диас


Съдийският корпус обяви, че голът на нападателя на Ливърпул Луис Диас в мача от Висшата лига срещу Тотнъм е бил неправилно отменен.
Диас порази Тотнъм в 34-ата минута, малко след като неговият съотборник в Ливърпул Къртис Джоунс бе изгонен за груба игра.
Голът на Луис бе отменен, тъй като реферите установиха, че 26-годишният колумбиец е в засада, но се оказва, че не е бил.
И въпреки че ВАР изглежда се намеси в този епизод, необходимите линии не бяха начертани, така че първоначалното решение на линейния съдия за засада, одобрено от рефера Саймън Хупър, остана в сила.
В изявление, публикувано след победата на Тотнъм с 2:1, реферът приписа провала на VAR на човешка грешка.
"Съдиите приемат, че е имало сериозна човешка грешка през първото полувреме на мача Тотнъм срещу Ливърпул.
Реферът на терена отмени гол на Луис Диас заради засада. Това бе явна фактическа грешка, която трябваше да бъде коригирана от VAR, но VAR не се намеси.
Съдебната система ще извърши пълен преглед на обстоятелствата, довели до тази грешка“, се казва в изявление на организацията, ръководена от Хауърд Уеб.
- Клоп: Молитвите ни са с всички ранени
- Трент: Нямаше ден, в който да не мислих за Ливърпул
- Слот: Не очаквайте радикални неща
- Ливърпул излезе с официално съобщение след инцидента
- Автомобил се вряза в пешеходци по време на парада на Ливърпул
- Ливърпул отново иска Гордън
- Салах призна, че е водил разговори за Саудитска Арабия
- Ливърпул и Нюкасъл се интересуват от Жоао Педро