Amazon и Google ще се сражават за стадиона на Тотнъм


Н. Гавазов

Гигантът за електронна търговия Amazon е готов да се състезава с Google за закупуване на правата за преименуване на стадиона на Тотнъм.

Онзи ден феновете на Тотнъм бяха развълнувани от новината, че техният клуб може да сключи договор с Google за преименуване на стадион "Тотнъм Хотспър".

Според Football Insider президентът на Спърс Даниел Леви се надява да събере до 250 милиона паунда през следващите 10 години след приключване на спонсорската сделка.

Football Insider обаче, позовавайки се на осведомен източник  твърди, че Леви преговаря не само с Google. Един потенциален партньор, с който Тотнъм също разговаря  е Amazon.

Струва си да се отбележи, че Тотнъм и Amazon вече имат добри отношения. В близкото минало американската компания продуцира документален филм "Всичко или нищо“ за сезон 2019/20 на Спърс.

Добавяме, че най-голямата подобна сделка във Висшата лига е сътрудничеството между Манчестър Сити и Етихад, които годишно плащат на гражданите 21.9 милиона паунда.

268