Клатенбърг: Голът на Мидълзбро е редовен
Бившият съдия от Висшата лига Марк Клатенбърг обясни защо голът на Мидълзбро в мача от 4-ия кръг на ФА Къп срещу Манчестър Юнайтед е бил отчетен правилно.
В петък вечер Мидълзбро записа сензационна победа на "Олд Трафорд", вземайки надмощие в дузпи.
Най-спорният момент от срещата се случи в 64-ата минута, когато гостите изравниха. Дънкан Уотмор, който осигури асистенцията за попадението, докосна ясно топката с ръка, но Клатенбърг напомня, че това не е фаул.
"Голът на Мидълзбро бе потвърден от промените в правилата за игра с ръка от миналото лято.
Дънкан Уотмор докосна топката с ръка, преди да подаде към Мат Крукс, който отбеляза. Но променените правила гласи, че голът ще бъде отменен само, ако самият голмайстор докосне топката с ръка - а не играчът, който даде паса.
Реферът Антъни Тейлър можеше да свири, ако смяташе, че това е умишлена игра с ръка от страна на играча на Боро. Той не мислеше така, защото топката се плъзна над ръката на Уотмор поради факта, че той не успя да я укроти, и съм съгласен с това отсъждане.
Това бе случайно, така че решението да бъде зачетено попадението е правилното“, заяви Клатенбърг.
- Аморим: Маунт е талантлив и работи усилено
- Аморим: Трябва да сме по-внимателни към детайлите
- Бруно с два гола и асистенция над Уулвс
- Бекъм: Пред Аморим има дълъг път
- Рио към Джерард: Загрявай за позицията на Слот
- Аморим защити позицията си за Мейну
- Скоулс посъветва Мейну да напусне
- Вълците могат да затруднят Ман Юнайтед
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]