Сър Алекс: Карлинг Къп ни служи добре с години
Преди мачовете от Карлинг Къп не се провеждат официални пресконференции, така че наставникът на Манчестър Юнайтед Сър Алекс Фъргюсън сподели своите съображения за мача със Скънторп с журналиста от официалния сайт на клуба Ник Копак.
" В миналия сезон ние включихме в този турнир много млади футболисти и те се проявиха много добре. В мача със Скънторп ние ще направим същото - на терена ще се появят млади момчета. Бебе тренира много добре и е готов за мача. Македа също ще получи своя шанс", заяви Сър Алекс.
"Карлинг Къп вече години ни служи добре, позволявайки ни да даваме игрово време на футболисти, които не излизат често на терена. По такъв начин те не униват и поддържат игровата си практика. През последните години на два пъти достигаме до финал и това е много добре. За момчетата да достигнат до "Уембли" и да заработят медал е един добър стимул за техния прогрес", продължава шотландския специалист.
"Ако се огледаме назад, в загубите от Ковънтри и Саутенд също има положителен момент. Добре помня когато Ковънтри дойдоха на "Олд Трафорд" и ни победиха. Тогава момчетата бяха забравили, че това не е мач от първенството, в който губиш точки, а турнир от който излиташ. Това бе добър урок за тях и мисля, че момчетата ще си го припомнят утре и ще направят всичко на терена както трябва", завършва Сър Фъргюсън.
- И Борнемут може да затрудни Юнайтед в Манчестър
- Нападател на Ман Юнайтед заинтересува Рома
- Аморим: Маунт е талантлив и работи усилено
- Аморим: Трябва да сме по-внимателни към детайлите
- Бруно с два гола и асистенция над Уулвс
- Бекъм: Пред Аморим има дълъг път
- Рио към Джерард: Загрявай за позицията на Слот
- Аморим защити позицията си за Мейну
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]