Марката Манчестър Юнайтед е най-скъпата в световния футбол
Английската компания Brand Finance представи най-свежия рейтинг на марките в световния футбол. Както се предполагаше, лидер в класирането е Манчестър Юнайтед, чийто бренд се оценява на 1.733 милиарда долара. При това английският клуб съществено е увеличил разликата пред втория Реал Мадрид. През 2016 година Юнайтед е имал преимущество само от 22 милиона в американска валута, а сега дистанцията е над 300 милиона долара.
Трети в тази класация е Барселона, следват Челси, Байерн Мюнхен и Манчестър Сити.
Като цяло, в топ 20 попаднаха десет отбора от първенството, нямащо равно на себе си по популярност и степен на конкуренция в световен мащаб - Висшата лига на Англия. Бундеслигата е представена от 4 отбора, Примера дивисион - от 3, а Серия А от два.
С цялата класация може да се запознаете ТУК.
Напомняме, че по-рано одиторска компания оцени Манчестър Юнайтед на над 3 милиарда евро, далече пред останалите клубове. Така Юнайтед стана първият клуб, чиято стойност надхвърли сумата от 3 милиарда евро.
- Бекъм: Пред Аморим има дълъг път
- Рио към Джерард: Загрявай за позицията на Слот
- Аморим защити позицията си за Мейну
- Скоулс посъветва Мейну да напусне
- Вълците могат да затруднят Ман Юнайтед
- Аморим: Това не е регрес
- Уест Хем почти обърна Ман Юнайтед
- Ман Юнайтед също се интересува от Семеньо
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]