Марката Манчестър Юнайтед е най-скъпата в световния футбол
Английската компания Brand Finance представи най-свежия рейтинг на марките в световния футбол. Както се предполагаше, лидер в класирането е Манчестър Юнайтед, чийто бренд се оценява на 1.733 милиарда долара. При това английският клуб съществено е увеличил разликата пред втория Реал Мадрид. През 2016 година Юнайтед е имал преимущество само от 22 милиона в американска валута, а сега дистанцията е над 300 милиона долара.
Трети в тази класация е Барселона, следват Челси, Байерн Мюнхен и Манчестър Сити.
Като цяло, в топ 20 попаднаха десет отбора от първенството, нямащо равно на себе си по популярност и степен на конкуренция в световен мащаб - Висшата лига на Англия. Бундеслигата е представена от 4 отбора, Примера дивисион - от 3, а Серия А от два.
С цялата класация може да се запознаете ТУК.
Напомняме, че по-рано одиторска компания оцени Манчестър Юнайтед на над 3 милиарда евро, далече пред останалите клубове. Така Юнайтед стана първият клуб, чиято стойност надхвърли сумата от 3 милиарда евро.
- Лампард: Аморим има нужда от подкрепа в Ман Юнайтед
- Бернардо Силва: Не желая нищо добро на Аморим в Ман Юнайтед
- Ван Нистелрой: Играчите реагираха на напускането на Тен Хаг
- Играчите на Ман Юнайтед искат Ван Нистелрой да остане
- Кийн: Манчестър Юнайтед е абсолютно среден отбор
- Бруно: Чувствам се виновен за уволнението на Тен Хаг
- Мареска: Ман Юнайтед бе подобен на отбора на Тен Хаг
- Ван Нистелрой: Разочарован съм, че не спечелихме
ЗА АВТОРА
Николай Стоянов Гавазов е роден на 16 август 1967г. в град Пловдив. Завърша висшето си образование във Велико Търново, специалност история и педагогика, а по-късно учи психология. Започва като журналист по политически теми, работил е за вестник „Нов Живот”, както и за няколко сайта. От 2008 г. се отдава на футбола. [...]